خرید شارژ

به چشم خسته ی من آسمون سنگ شده ، لعنت به این جدایی دلم برات تنگ شده . یگه هیچ کس عاشق نمیمونه ، درد عشقو نمیدونه ، دلتو پیش کسی جا نزار تا دنیا برات بشه موندگار ، الان عاشق واقعی اسیره ، حتما عشقش حالشو میگیره . یا دل آزار من وفا نشناسد ، وه که عجب نعمتی است یار وفادار . خرید شارژ ایرانسل بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق ، یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است . هنوز در به در کوچه های خاطره ام ، هنوز اسم تو مانده به گوشه حنجره ام ، هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو ، در انحصار غم عشق در محاصره ام . دوستت دارم عزیزم خیلی خیلی خیلی ، خیلی ها میگن اگه به معشوقت زیاد بگی دوستت دارم اون زود تو را از یاد می بره و به کس دیگری عشق می ورزد ، ولی من به تو اطمینان دارم ، پس دوستت دارم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

12 تير 1393برچسب:, | 19:27 | تیموررضائی شهریور |